Н А К А З
№
Про підсумки виховної роботи
за 2015/2016 навчальний рік
та завдання на
2016/2017 навчальний рік
На підставі Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», державних концепцій національного виховання, громадянського виховання, патріотичного виховання учнів 1-12 класів у загальноосвітніх навчальних закладах, сімейного виховання, превентивного виховання, Основних орієнтирів виховання, Державної цільової соціальної програми «Молодь України» на 2010-2015 р.р., Державної цільової соціальної програми «Обдарована молодь» на 2012-2015 р.р., наказу МОНМСУ від 30.12.2010 № 1312 «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Національної компанії «Стоп насильству!» на період до 2015 р., розпорядження Кабінету міністрів України від 31.05.2012р. №325-р «Про схвалення Концепції Державної цільової програми підтримки сім’ї до 2016 року», указу Президента України «Про питання щодо забезпечення реалізації прав дітей в Україні», наказу МОНМСУ від 03.08.2012 р. № 888 «Про затвердження Плану заходів МОНМСУ щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2017 року розпорядження Кабінету міністрів України від 13.09.2010 р. №1808-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2011-2015 р.р., указу Президента України від 28.01.2000 №113 «Про додаткові заходи щодо запобігання дитячій бездоглядності», указу Президента України від 28.01.2000 №113 «Про додаткові заходи щодо запобігання дитячій бездоглядності» у Новозбур ївській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів № 2 був розроблений план виховної роботи школи за пріоритетними напрямками (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, ціннісне ставлення до людей, ціннісне ставлення до природи, ціннісне ставлення до мистецтва, ціннісне ставлення до праці, ціннісне ставлення до себе), план роботи щодо правової освіти, профілактики злочинних проявів правопорушень, злочинності, насильства та запобігання дитячій бездоглядності в учнівському середовищі, організована робота Школи сприяння культури здоров’я.
Керуючись вищезазначеними документами, школа головну увагу у виховній роботі акцентує на вихованні громадянина – патріота своєї Батьківщини, готового до подальшої освіти і трудової діяльності, з вільними політичними і світоглядними переконаннями, з свідомим ставленням до обов’язків; на формуванні творчої особистості учня; вихованні поваги до національних цінностей нашого народу; вироблення навичок здорового способу життя. Головною метою виховної діяльності навчального закладу є становлення учня як творця і проектувальника свого життя, який уміє визначити позитивну життєву стратегію, прагне бути компетентною, відповідальною, соціально активною і мобільною особистістю, здатною до соціальної діяльності.
Управління виховною роботою школи здійснювали заступник директора з навчально-виховної роботи Єрмакова О.М.., педагог-організатор Колодій О.А. Працюючи над реалізацією концепції виховної роботи школи «Формування в учнів ціннісних ознак громадян української держави, виховання духовності та загальної культури», педагогічний колектив організовував і провів майже усі заплановані у І семестрі позакласні та позашкільні заходи. За підсумками ІI семестру виховна робота школи проводиться на достатньому рівні,що межує з високим.
Підсумки виховної роботи школи за 2015/2016 навчальний рік узагальнено у довідці (додається).
На підставі вищевикладеного,
НАКАЗУЮ:
1.Заступнику директора з навчально-виховної роботи Єрмаковій ОМ.. у 2016-2017 н.р. навчальному році:
1.1.Тримати на контролі стан виховної роботи школи.
1.2. Посилити контроль за відвідуванням навчальних занять та проведенням позаурочного часу дітьми групи «ризику» та дітьми схильними до скоєння правопорушень.
1.3. Тримати на контролі проведення запланованих виховних заходів згідно планів класних керівників.
1.4. Доповісти про підсумки виховної роботи за 2015/2016 навчальний рік та завдання на 2016/2017 навчальний рік на педагогічній раді .
2. Класним керівникам 1-9 класів у 2016/2017 навчальному році:
2.1. Активізувати роботу по виявленню та розвитку творчого потенціалу і здібностей учнів школи.
2.2. Залучити до гуртків та факультативів дітей, які їх не відвідують.
2.3. Залучити до участі у класних і шкільних виховних заходах пасивних учнів і батьків учнів.
2.4. Провести опитування батьків та дітей з метою виявлення нахилів дітей, відстеження стосунків у сім’ях, попередження правопорушень чи шкідливих звичок.
2.5. Оновити базу учнів пільгового та під облікового контингенту.
2.6. Охопити учнів пільгового та облікового контингенту до участі у шкільних та позашкільних заходах.
3. Відмітити плідну роботу класних керівників Красновид І.В,Кравцової О.В, Зіненко В.С.
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор школи Н.А.Кабакова
З наказом ознайомлені:
Додаток
до наказу директора
Довідка про підсумки виховної роботи школи
за 2015/2016 навчальний ріку
та завдання на
2016-/2017навчальний рік
На виконання визначених нормативних документів та річного плану виховної роботи школи виховна робота була спрямована за пріоритетними напрямками (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, ціннісне ставлення до людей, ціннісне ставлення до природи, ціннісне ставлення до мистецтва, ціннісне ставлення до праці, ціннісне ставлення до себе). Саме за ними аналізувалася виховна робота школи у І 2015/20156навчальному році.
Управління виховною роботою закладу здійснювали заступник директора з навчально-виховної роботи ЄрмаковаО.М.., педагог-організатор Колодій О.А. Працюючи над реалізацією концепції виховної роботи школи «Формування в учнів ціннісних ознак громадян української держави, виховання духовності та загальної культури», педагогічний колектив організовував і провів майже усі заплановані у І семестрі позакласні та позашкільні заходи. Педагоги школи головну увагу у виховній роботі акцентували на виховання громадянина – патріота своєї Батьківщини, готового до подальшої освіти і трудової діяльності, з вільними політичними і світоглядними переконаннями, з свідомим ставленням до обов’язків; на формуванні творчої особистості учня; вихованні поваги до національних цінностей нашого народу; вироблення навичок здорового способу життя. Головною метою виховної діяльності школи є становлення учня як творця і проектувальника свого життя, який уміє визначити позитивну життєву стратегію, прагне бути компетентною, відповідальною, соціально активною і мобільною особистістю, здатною до соціальної діяльності.
Ціннісне ставлення до суспільства і держави. Протягом року класними керівниками були проведені такі тематичні виховні години та бесіди: ”Профілактика правопорушень. Правова відповідальність неповнолітніх”, «Україна — наша Батьківщина» (1-4 класи), «Та земля мила, де мати народила» (5-8 класи), «Історія моєї родини — в історії мого краю» (9- клас), «Школа — наш дім, ми господарі в нім» (1-2 класи), «Державні символи України» (3-4 класи), «Конституційні основи держави» (5-8 класи), «Ми — громадяни України» (9- клас), «Я — українець!» (1-4 класи), «Кожна дитина має право» (5-9 класи), «Моя рідна Україна» (1-4 класи), «Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину!» (1-4 класи), « Літературно – музична композиція до Дня української писемності «Чарівна наша українська мово»; уроки мужності, присвячених Дню збройних сил України за участю ветеранів Збройних сил України «Серед братських могил в краю степовім…; заходи, присвячені відзначенню Дня прав людини, заходи, присвячені 70-й річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників, заходи, присвячені вшануванню пам’яті загиблих в часи голодомору 1932-1933 років в Україні», проведення учнівської конференції «Голодомор 1932-1933 років в Україні»; виставка дитячих малюнків на тему ”Я – громадянин України”, «Україна: від козацьких часів до сьогодення», конкурс дитячогомалюнка до Міжнародного днямиру на тему «Ми за мир на планеті Земля.»
Важливе місце в діяльності школи посіла краєзнавча робота. Учні нашої школи беруть активну участь у пошуку та збирання джерел, історичних фактів,матеріалів за дослідницькими темами, що сприяє вихованню у молоді патріотизму, національної свідомості, високої моральності. Краєзнавці школи постійно співпрацюють з районною станцією туристів.
В рамках проведення місячника правових знань (жовтень) та Всеукраїнський тиждень була організована тематична виставка в бібліотеці «Новинки правової літератури»; виставки малюнків, плакатів, стінних газет «Україна: від козацьких часів до сьогодення» (5-11), «Я – громадянин України» (1-4). Організовані зустрічі з представниками правоохоронних органів, які брали участь у засіданні штабу профілактики правопорушень, провели бесіди з учнями «Мої права та обов’язки».
Ціннісне ставлення до людей. Класними керівниками були проведені години спілкування на морально-етичні теми: «Людей я буду любити, добро й милосердя чинити» (5-7 класи), «Що означає бути підлітком?» (8-9класи люд), «Знову дивимося в дзеркало», Тренінги: створення власного іміджу Я + інші», «Я вчуся спілкуватися» (5-6 класи), Вікторина «Хочеш мати друга – навчись другом бути» (1-4 класи), «Вчимося бути добрими людьми», «Відкрийте чарівні двері добра і довіри» (1-4 класи), «Інформаційне суспільство України» (5-9 класи), «Ти живеш серед людей», «Гляди, не забудь — людиною будь!» (1-4 класи), бесіди до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом і толерантності з ВІЛ-позитивними людьми ; круглий стіл «Обов'язок. Відповідальність. Совість» (9 клас); акція «Із вірою у серці», акція «Милосердя», «Допоможи ближньому» до Міжнародного дня інвалідів; операція «Турбота» до Міжнародного дня людей похилого віку.
Ціннісне ставлення до природи. З учнями 1-9 класів проведені заходи: виховні заходи «Подорож лісовою стежкою» (1-6 класи) у вікторина «Лікарські рослини» (1-4 класи), «Себе я бачу в дзеркалі природи» (5-8 класи), «Як допомагати тваринам, не ризикуючи здоров’ям» (1-5 класи), «Технологія вирощування лікарських рослин» (2- 6 класи); виставка фотографій «Віч-на-віч з природою», виставка доробок «Золота осінь» (1-4 класи); конкурс на кращу оригінальну годівничку для зимуючих пташок, конкурс на кращу екологічну газету , конкурс «Посади дерево допоможи природі» (5-9 класи), конкурс шкільних творів на тему « Природа мого краю», Виставка – конкурс новорічних композицій «Замість ялинки – зимовий букет»; акції «Збережемо ліс» (збір макулатури), «Допоможи птахам взимку,» екологічна акція «Затишок» - благоустрій та озеленення класних кімнат і коридорів школи; проведення свята «Міс Золота Осінь»; екскурсії до лісу «Дерева нашого краю».
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. Протягом року були проведено ряд заходів: «Музичний фольклор рідного краю», «Музика, яку ми слухаємо, музика, яку ми любимо», «Україна поетична», «Музика поруч з нами»; «Книга – найкращий друг», «У світі кіномистецтва», «Чи розуміємо ми оперу?»; конкурс малюнків «І живе калина на папері», виставка стіннівок «Я малюю світ», «Література очима дітей», конкурс пісні «Наші таланти тобі, рідно школо!»; виставка дитячої книги «На хвилинку зупинись – на новинку подивись»; виставка поробок « Осінній вернісаж», ораторський турнір «Чарівне слово поезії», вікторини «У царині мистецтва», урок-гра «Музичні фантазії», урок-гра «Краса природи у творах образотворчого мистецтва»; групова робота «Виготовлення експозицій з природного матеріалу».
Ціннісне ставлення до праці. Класними керівниками 1-9 класів проведено години спілкування :«Професія моїх батьків» (1-4 класи); «За що ми любимо свою професію» (5-6 класи); «Трудові традиції української родини» (7-8 класи), «Важливість праці для людей» (5-7 класи), «Право громадян України на працю в документах» (8-9класи) «Що таке інтелектуальна та технічна праця», «Є така професія - Батьківщину захищати» присвячені Дню збройних сил України; лекції «Особливості прийому на роботу неповнолітніх» 9 кл, тренінги «Немає поганої професії» (9-8 класи); проведення анкетування стосовно вибору професії (9, 8 класи;) батьківський лекторій «Що таке праця в розумінні дитини?»; вікторина «Бджілка мала й та працює» (1-4 класи); конкурс стіннівок «Абетка професій», конкурс малюнків «Мама, тато на роботі» (1-4 кл); гра-вікторина «Знайомимось із професією».
Ціннісне ставлення до себе. Класними керівниками проведені: бесіди «Наша мова — солов'їна» (1-2 класи), «Найцінніше в моєму житті» (5-6 класи), «Бережи себе»(1-4 класи), «Мої обов'язки в сім'ї», Мій родовід», «Все починається з родини», «Здоров'я — головне багатство» 6 клас, «Мій день: хороше та погане», «Знайди свій шлях», «Хто такі Добродії» (1-4 класи), «3 чого починається пізнання» 7 клас, «Шлях до себе» (5-6 класи), «Профілактика інфекційних захворювань» , «Якщо хочеш бути здоровим, загартовуйся», «Мої доручення», «У чистій воді риби багато, у доброзичливої людини друзів багато», «Пташка красна своїм пір'ям, а людина — своїм знанням», «Яка людина заслуговує на повагу інших» (8-9 класи), «Стався до людей так, як би ти хотів, щоб ставилися до тебе» 9 клас.
За результатами аналізу виховної роботи за 2015/2016 навчальний рік, слід визначити головні завдання школи на 2016/2017 навчальний рік: забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до інтересів та суспільних вимог; підвищення соціального статусу виховання у системі освіти школи, зміцнення й розвиток виховних функцій закладу; забезпечення взаємодії школи з усіма соціальними інститутами, які причетні до виховання дітей; формування учнівського колективу, розвиток дитячого самоврядування; оптимізація змісту і форм виховного процесу; збереження та зміцнення фізичного, психічного та соціального здоров’я особистості; попередження та локалізація негативних впливів чинників соціального середовища на особистість; формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації у повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі.
Заступник директора з НВР О.М. Єрмакова
Коментарi