Повернутися до звичайного режиму

Звіт

про роботу учнівського самоврядування шкільного громадського дитячого об єднання «Сонячне сяйво» Новозбур ївського ЗБДО №2 за 2017-2018 навчальний рік

Модель учнівського самоврядування нашої школи має цілеспрямовану,конкретну, систематичну і прогнозовану за наслідками діяльності школярів. Робота учнівського самоврядування спрямована на формування особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією. Забезпечує комплексний виховний вплив на учнів шляхом залучення їх до активної та систематичної участі у вирішенні важливих питань класу та школи,в залученні всіх членів колективу до планування,організації,контролю й підбиття підсумків навчальної та суспільно-корисної праці.

Основна мета-виховувати у школярів активну життєву позицію. Як педагог-організатор,я керувалася нормативними документами,такими як:

-Декларація про права дитини;

-Конвенція про права дитини;

-Конституція України;

-Закон України «Про молодіжні громадські об єднання»

-Закон України «Про охорону дитинства»;

-Закон України «Про загальну середню освіту»

Співдружність різних об єднань,які діють у школі, дозволяє урізноманітнити і конкретизувати функції самоврядування,дає можливість кожному учневі знайти саме свою справу,яка йому ближча за інтересами,здібностями,нахилами.

«Барвінкова країна» - загальна кількість учнів-70 учнів. Лідер – Коновенко Марія,учениця 3 класу.

Одним з найважливіших напрямків виховної роботи є організація осередку дитячої громадської організації «Веселкова республіка» Кількість членів-59

учнів. Лідер- Ліщук Віра,учениця 8 класу.

Весельчата працюють за програмою «Джерела Таврійського краю» по напрямках «Джерело роду»,»Джерело доброти і милосердя»,»Джерело пам яті народної»,»Джерело зеленого світу»

Члени «Веселкової країни» налічують 4 повноправні загони, «Загін «Сонечко»,учні 7 класу,класний керівник Ткаченко МГ.,загін «Соняшник»-учні 8 класу,класний керівник Кравцова О.В.,загін «Краєвид»-учні 5класу,класний керівник Красновид І.В..,загін «Веселка» - учні 6 класу,класний керівник Колодій О.А.

У 2017-2018 року учнівським самоврядуванням «Сонячне сяйво» було проведено роботу по залученню учнів до активного громадського шкільного життя,по виявленню і розвитку в учнів здібностей до різних видів позаурочної діяльності.

Вся робота учнівського самоврядування була спрямована на змагання між класними колективами «Один за всіх і всі за одного»,де кожен учень класу відчував персональну відповідальність за успіхи класу,а класний колектив,загалом,за успіхи окремих учнів.

Лідер учнівського самоврядування – Фендик Олександра,учениця 9 класу.

До учнівської ради входить 18 учнів.

Активом учнівського самоврядування були розроблені напрямки змагання та критерії оцінювання класних колективів і затверджені на загальному засіданні учнівського комітету.

Учнівським комітетом було створено 6 комісій та 6 кураторів зі складу педагогічного колективу,кожна з яких несла відповідальність за роботу у певному напрямку.

Навчальна комісія у особі міністра освіти Дудар Катерини,учениці 9 класу, регулярно аналізували результати роботи, висвітлювала результати у рейтинзі. Члени комісії запрошували на засідання учнів,які відстають у навчанні,по тим чи іншим причинам погіршилося навчання,виясняли причини неуспішності та можливості поправити становище.

Комісія дисципліни і порядку,міністр Оберемок Єлизавета,учениця 8 класу,несе відповідальність за облік порушень учнями загальношкільних правил для учнів. Проводили роботу по профілактиці та попередженні порушень дисципліни. Члени комісії,які збиралися по вимозі проводили бесіди з учнями,які найчастіше порушували дисципліну на уроках і на перервах,виявляли причини такої поведінки, намагалися допомогти виправитися, зрозуміти свої помилки. Результати роботи регулярно висвітлювалися на лінійках.

За роботу санітарно- господарської комісії відповідала міністр Шевчук Олена, учениця 9 класу. Членами комісії були розроблені критерії оцінювання санітарно-господарського стану класних кімнат. Щомісячно проводилися рейди-перевірки, під час яких оглядався естетичний стан, вигляд класних кімнат, чистота, дотримання графіку чергування, стан збереження шкільного майна та підручників. Також ведеться контроль за доглядом клумб, за якими закріплено кожен клас. Проводилися екологічні суботники. Робота комісії стимулює учнів дотримуватися чистоти, берегти шкільне майно, старанно ставитися до обов язків чергового. Результати роботи комісії щомісячно висвітлювалися на загальношкільній лінійці.

Олійникова Єва, учениця 9 класу очолювала міністерство культури. Під керівництвом комісії планувалися і проводилися заходи , які на протязі навчального року проведені учнівським самоврядуванням. Це: «День учнівського самоврядування», присвячений Дню учителя, «Осінній ярмарок» у центрі села до Дня Захисника Вітчизни, «Міс Зима», вітальна програма учителям та технічному персоналу школи з нагоди Свята жінок.

У рамках «Джерела міцного роду» підготовлено і проведено конкурсну програму «Мама,тато і я –дружна, спортивна сім я», родинне свято «Їм потрібні материнські руки і батьківське плече.»,талант-шоу «Дві зірки».

У межах «Джерело зеленого світу» проведено акції «Допоможемо зимуючим птахам, «Зустрічаймо перелітних птахів», трудові десанти до Дня довкілля і до Дня Землі, акції «Озеленимо наш клас».

Комітет допомоги молодшим школярам працював під керівництвом Ліщук Віри, учениці 8 класу. Вожаті брали участь у плануванні і проведенні подорожі для молодших школярів «Подорож по країні Барвінковій»

У кожному класі створені волонтерські загони, які були активними учасниками благодійних акцій та акцій милосердя: «Із вірою у серці»,»Сонечко в долонях», «Від серця до серця», «Допоможемо солдатам української армії». Крім того,волонтери допомагають престарілим людям,дітям війни,учасникам Великої Вітчизняної війни,ветеранам педагогічної праці. У повноваження волонтерів входить і контроль за шефською роботою над класними колективами початкових класів.

Протягом навчального року всі комісії органів учнівського самоврядування справлялися зі своєю роботою. Більшість учнів нашої школи брали участь в роботі учнівського самоврядування, в організації колективних творчих справ. Учні вчилися бути ініціативними, вчилися відстоювати власну думку, формувати активну громадянську позицію.

За підсумками рейтингу учнівського самоврядування кращим класом 2017-2018 навчального року у початковій школі визначено учнів 4 класу, класний керівник Зіненко В.С., та учнів 6 класу, класний керівник Колодій О.А.

У наступному навчальному році необхідно спланувати та спрямувати роботу учнівського самоврядування по залученню більшої кількості дітей до участі в роботі учнівського самоврядування та організації колективних творчих справ.

Аналіз виховної роботи з учнівським колективом 6 класу за 2017-2018 навчальний рік

Класний керівник Колодій Олена Анатоліївна

Протягом 2017/2018 н. р. виховна робота в класі була спрямована на Основні орієнтири виховання за такими напрямками: фізичне, правове, морально-етичне, національне, патріотичне, екологічне, громадянське, естетичне виховання. Ці напрямки були спрямовані на досягнення виховних цілей та завдань школи. Згідно плану виховної роботи були проведені різні за формою тематичні класні години спілкування (конкурсні змагання, ігри, подорожі, вікторини та ін.) Учнівський колектив долучався до організації та проведення виховних заходів(згідно розподілених доручень): Гузарь А, Гузарь В, Гусєва К.,Якименко Є, Євдокімов В,Йовженко К, але деякі учні також залишалися байдужими і не проявляли зацікавленості до виховних заходів класу, школи (ГранченкоД, Лабунська Л.) причиною є як відсутність відповідної мотивації, так і особисті якості учнів.

Одним із першочергових завдань виховної роботи із учнями класу визначалось створення сприятливої атмосфери для навчання, виховання та розвитку дітей, тому робота у 2017/2018 н. р. спрямовувалася на вирішення поставленого завдання (індивідуальні бесіди, залучення учнів до організації та виконання КТС і т.д.)

З метою підвищення рівня навченості учнів класу, формування стійкої мотивації до навчання, налагодження тісного зв’язку із вчителями-предметниками, сприяння ліквідації прогалин у знаннях учнів класу була проведена відповідна робота:

1) разом з органами учнівського врядування здійснювалась періодична вибірка оцінок і занесення їх до щоденників учнів з метою підвищення рівня навченості;

2) проводилися рейди разом з членами батьківського комітету у сім’ї учнів, що мають початковий рівень знань та систематичні пропуски занять;

3) проведено індивідуальні бесіди з учнями;

4) проведено індивідуальні бесіди з вчителями-предметниками з метою виявлення причин неуспішності, планування заходів по підвищенню рівня навчальних досягнень учнів, колекційної роботи за результатами поточного оцінювання, контрольних зрізів тощо;

5) індивідуальні та групові бесіди з батьками учнів.

На початок 2017/2018 н. р. в класі було організовано роботу учнівського врядування: обрано командира класу, його заступника, розподілено доручення. Шляхом відкритого голосування в класі було обрано командира класу – Якименко Є.(І і ІІ семестр), заступника командира класу –Лійка С.(І семестр,Німич Р. (ІІ семестр), які в цілому відповідально виконували свої обов’язки протягом 2017/2018 н. р.

Сформований учнями актив класу допомагав мені координувати роботу в класному колективі. Згідно графіку роботи органами учнівського врядування проводилися рейди перевірки зовнішнього вигляду, стану збереження підручників, ведення щоденників, рейд «Що у портфелі?» тощо. Їх результати були представлені у звітах на зборах класного колективу. Більшість учнів відповідально поставилися до виконання своїх громадських доручень.

У проведенні й підготовці заходів більшу частину роботи виконував актив класу, що ми вибрали у вересні місяці. Роботу із класом намагалася будувати, опираючись на актив класу. У класі всі охоплені дорученнями з урахуванням їх інтересів, про пророблену роботу розповідають на класних зборах, все це сприяє розвитку активності, ініціативи й діловитості. Результат: відчувається, що учні міняються в кращу сторону, намагаються стати добріше, поводження їх стає усвідомленим і свідомим.

Слід відмітити позитивну динаміку у роботі активу класу.

З метою виховання та формування в учнів національної свідомості, патріотичних почуттів було проведено ряд заходів у рамках місячників громадянського, патріотичного виховання (тематичні години спілкування, індивідуальні бесіди, анкетування тощо). Проте результати такої роботи не є достатніми.

З метою створення умов для збереження здоров’я учнів та формування здорового способу життя проводилася відповідна робота, яка була націлена на формування санітарно-гігієнічних знань і навичок (бесіди про гігієну, про режим та здоровий спосіб життя).

Особливо хочу відзначити роботу, пророблену для формування соціального інтелекту. Для цього провела цикл занять: «Вихід із критичних та конфліктних ситуацій», «Уроки життя»,«Мужність і боягузтво людини», «Спілкування. Навички спілкування», «Спілкування й повага», «Із труднощів поодинці не вийти». Учні на цих заняттях охоче включалися в бесіду, приводили самі приклади з життя й колективно робили висновки. Школярі вчилися розумно взаємодіяти із соціумом, колективом через розвиток соціального інтелекту.

Провела ряд занять по правовому вихованню: «Права дитини в нашій державі», «Всі люди народжуються вільними», «Ми і закон», «Знай закон змолоду», «Немає прав без обов’язків». Вся ця робота була спрямована розвитку самостійності учнів, зміцненню дружніх відносин у колективі й розкриттю різних індивідуальних здатностей учнів.

Свої відносини з учнями я намагаюся будувати на основі взаєморозуміння, довіри, намагаюся встати на позицію своїх учнів, подивитися на навколишній світ їхніми очами.

Робота з батьками була націлена на встановлення дієвого зв’язку для досягнення поставлених цілей та завдань.

Класний керівник Колодій Олена Анатоліївна

Протягом 2015/2016 н. р. виховна робота в класі була спрямована на Основні орієнтири виховання за такими напрямками: фізичне, правове, морально-етичне, національне, патріотичне, екологічне, громадянське, естетичне виховання. Ці напрямки були спрямовані на досягнення виховних цілей та завдань школи. Згідно плану виховної роботи були проведені різні за формою тематичні класні години спілкування (конкурсні змагання, ігри, подорожі, вікторини та ін.) Учнівський колектив долучався до організації та проведення виховних заходів(згідно розподілених доручень): Колодій Д, Німич С, Голояд А, Сергеєва Я, Матьора В ,Білецький С, але деякі учні також залишалися байдужими і не проявляли зацікавленості до виховних заходів класу, школи (Ільїн Т,Журавльова М.) причиною є як відсутність відповідної мотивації, так і особисті якості учнів.

Одним із першочергових завдань виховної роботи із учнями класу визначалось створення сприятливої атмосфери для навчання, виховання та розвитку дітей, тому робота у 2015/20126 н. р. спрямовувалася на вирішення поставленого завдання (індивідуальні бесіди, залучення учнів до організації та виконання КТС і т.д.)

З метою підвищення рівня навченості учнів класу, формування стійкої мотивації до навчання, налагодження тісного зв’язку із вчителями-предметниками, сприяння ліквідації прогалин у знаннях учнів класу була проведена відповідна робота:

1) разом з органами учнівського врядування здійснювалась періодична вибірка оцінок і занесення їх до щоденників учнів з метою підвищення рівня навченості;

2) проводилися рейди разом з членами батьківського комітету у сім’ї учнів, що мають початковий рівень знань та систематичні пропуски занять;

3) проведено індивідуальні бесіди з учнями;

4) проведено індивідуальні бесіди з вчителями-предметниками з метою виявлення причин неуспішності, планування заходів по підвищенню рівня навчальних досягнень учнів, колекційної роботи за результатами поточного оцінювання, контрольних зрізів тощо;

5) індивідуальні та групові бесіди з батьками учнів.

На початок 2015/2016 н. р. в класі було організовано роботу учнівського врядування: обрано командира класу, його заступника, розподілено доручення. Шляхом відкритого голосування в класі було обрано командира класу – Німич С (І - ІІ семестр), заступника командира класу –Колодія Д(І семестр, Голояд А. (ІІ семестр), які в цілому відповідально виконували свої обов’язки протягом 2015/2016 н. р.

Сформований учнями актив класу допомагав мені координувати роботу в класному колективі. Згідно графіку роботи органами учнівського врядування проводилися рейди перевірки зовнішнього вигляду, стану збереження підручників, ведення щоденників, рейд «Що у портфелі?» тощо. Їх результати були представлені у звітах на зборах класного колективу. Більшість учнів відповідально поставилися до виконання своїх громадських доручень.

У проведенні й підготовці заходів більшу частину роботи виконував актив класу, що ми вибрали у вересні місяці. Роботу із класом намагалася будувати, опираючись на актив класу. У класі всі охоплені дорученнями з урахуванням їх інтересів, про пророблену роботу розповідають на класних зборах, все це сприяє розвитку активності, ініціативи й діловитості. Результат: відчувається, що учні міняються в кращу сторону, намагаються стати добріше, поводження їх стає усвідомленим і свідомим.

Слід відмітити позитивну динаміку у роботі активу класу.

З метою виховання та формування в учнів національної свідомості, патріотичних почуттів було проведено ряд заходів у рамках місячників громадянського, патріотичного виховання (тематичні години спілкування, індивідуальні бесіди, анкетування тощо). Проте результати такої роботи не є достатніми.

З метою створення умов для збереження здоров’я учнів та формування здорового способу життя проводилася відповідна робота, яка була націлена на формування санітарно-гігієнічних знань і навичок (бесіди про гігієну, про режим та здоровий спосіб життя).

Особливо хочу відзначити роботу, пророблену для формування соціального інтелекту. Для цього провела цикл занять: «Вихід із критичних та конфліктних ситуацій», «Уроки життя»,«Мужність і боягузтво людини», «Спілкування. Навички спілкування», «Спілкування й повага», «Із труднощів поодинці не вийти». Учні на цих заняттях охоче включалися в бесіду, приводили самі приклади з життя й колективно робили висновки. Школярі вчилися розумно взаємодіяти із соціумом, колективом через розвиток соціального інтелекту.

Провела ряд занять по правовому вихованню: «Права дитини в нашій державі», «Всі люди народжуються вільними», «Ми і закон», «Знай закон змолоду», «Немає прав без обов’язків». Вся ця робота була спрямована розвитку самостійності учнів, зміцненню дружніх відносин у колективі й розкриттю різних індивідуальних здатностей учнів.

Свої відносини з учнями я намагаюся будувати на основі взаєморозуміння, довіри, намагаюся встати на позицію своїх учнів, подивитися на навколишній світ їхніми очами.

Робота з батьками була націлена на встановлення дієвого зв’язку для досягнення поставлених цілей та завдань.

Кiлькiсть переглядiв: 1592

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.