Місія школи

Ми хочемо побудувати "Школу успіху", школу рівних можливостей для всіх; школу у якій навчаються поряд обдаровані та звичайні діти; школу, яка б дала можливості для розвитку кожній дитині і розвинути її так, щоб вона була успішною в житті.

Науково-методичнапроблема області:

«Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору» (2018-2023)

Науково-методичнапроблема Новозбур’ївського закладу базовоїтадошкільноїосвіти№2 Голопристанськоїрайдержадміністрації:

«Організація освітнього процесу на основі визначення та розвитку здібностей, обдарувань учнів з метою їх життєвого самовизначення і самореалізації»

Тема, над якою працює ШМО:

«Організаційні та методичні особливості викладання предметів природничо-математичного циклу для успішної соціалізації особистості в громадському суспільстві"

Мета роботи ШМО:

Активізувати творчий потенціал кожного вчителя методичного об’єднання. Надавати допомогу вчителям у розвитку та підвищення професійної компетентності.

Основні завдання роботи шкільного методичного об'єднання

1. Забезпечення методичного та психолого-педагогічного супроводів стандартизації якісної базової середньої освіти.

2. Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.

3. Використання сучасних інформаційних технологій аналітичної діяльності на основі даних базового та проблемного моніторингу освітньої діяльності.

4. Забезпечення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів через координацію зусиль методичних структур різного рівня.

5. Створення «інформаційного банку» перспективного педагогічного досвіду кращих учителів школи .

6. Розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької та експериментальної роботи.

7. Стимулювати створення умов з метою впровадження в процес навчання нових комп’ютерних технологій.

8. Продовжувати роботу по обладнанню навчальних кабінетів у відповідності із вимогами чинного законодавства.

9. Провести роботу по переорієнтуванню навчального процесу – менше часу відводити на відпрацювання формалізованих алгоритмів дій, перевірку домашніх завдань, контрольні та самостійні роботи, а натомість збільшити час на організацію пізнавальної діяльності школярів, формування вмінь, що мають практичне спрямування.

10. Використовувати системний підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями.

11. Активізувати роботу по переходу від інформаційно-пояснювального підходу до діяльнісного урізноманітнення прийомів, форм, методів навчання, використання групової, парної, індивідуальної роботи, педагогічних програмних засобів.

12. Продовжувати самоосвіту педагогів, шляхом участі у фахових вебінарах, та науково - практичних семінарах, навчання на курсах підвищення кваліфікації, обміну з колегами.

13. Посилити роботу вчителів по оволодінню нормативно-правовою базою в галузі освіти. Своєчасно та в повному обсязі опрацьовувати та керуватись в повсякденній роботі нормами законодавства в галузі освіти. Вивчити рівень готовності кожного працівника до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.

Форми і методи роботи

1. Обговорити та затвердити план роботи

2. Проводити методичні студії:

а) підсумки навчально-виховної роботи за семестр; завдання на наступний семестр; підсумки роботи за рік.

б) опрацювання інструктивно-нормативних документів.

3. Організувати взаємовідвідування та обговорення відкритих уроків.

4. Організувати роботу з обдарованими дітьми

5. З метою розвитку життєвих компетенцій учнів проводити нестандартні, інтегровані уроки, залучати учнів до участі у конкурсах, турнірах, змаганнях.

Робота вчителів МО в період між засіданнями

- Приймати активну участь в методичній роботі школи

- Активно взаємовідвідувати уроки своїх колег

- Вчителям, які атестуються, звітувати перед вчителями МО

- Провести предметні тижні

- Приймати активну участь в методичній роботі району

- Приймати активну участь в різноманітних конкурсах

Кiлькiсть переглядiв: 68

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.